RU  UA  EN  TR  PL

Strategia Żytomierskiej Fabryki Tekturowej

grafik-up1.STABILNOŚĆ:


Konsument: zawsze najwyższa jakość oferowanych produktów i terminowość dostaw;

Dostawca: długoterminowe kontrakty na zakup surowca (makulatury) i materiałów niezbędnych do produkcji, terminowe wywiązywanie się ze zobowiązań finansowych za zamawiane towary i usługi;

Pracownik: nowe miejsca pracy, korzystna umowa o pracę oraz możliwość rozwoju kompetencji zawodowych;

Partner i inwestor: przejrzystość biznesu, określenie długoterminowych celów, gwarancja wywiązywania się ze zobowiązań finansowych.
 

2. ORIENTACJA NA KLIENTA
  • wysoka jakość oferowanych produktów,
  • indywidualne podejście do każdego klienta,
  • dodatkowe, elastyczne usługi dostawy w zależności od potrzeb odbiorcy w każdym kraju,
  • użycie 100% ekologicznego surowca wysokiej jakości,
  • realizacja zamówień w krótkich terminach,
  • atrakcyjny system rabatów,
  • konkurencyjna oferta dla stałych klientów.
3. INNOWACJE

Idąc z duchem czasu przywiązujemy szczególną wagę w opracowywaniu i wdrażaniu nowych wytwórczych i organizacyjnych technologii, skierowanych na poprawienie jakości naszej pracy.

Stosujemy efektywne technologie i materiały, skutecznie optymizując koszty. Na co dzień doskonaląc sposoby produkcji i opanowując nowe technologie progresywne, poszukujemy nowych idei i rozwiązań w procesie produkcji w naszym przedsiębiorstwie.

 

EkologiaOchrona środowiska ma znaczenie globalne. Koniecznym jest ograniczenie zanieczyszczenia masowego i zatrucia środowiska. Ziemia jest naszym domem, a naszym celem jest uczynienie go bardziej pięknym, zachowanie dla siebie i dla przyszłych pokoleń.